مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 05:202020-07-29اقتصادي

 افزایش آمار حیات وحش تهران نسبت به سال گذشته


رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران از افزایش جمعیت پستانداران بزرگ جثه استان تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.

- رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران از افزایش جمعیت پستانداران بزرگ جثه استان تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.

محمد کرمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه سرشماری حیات وحش استان تهران سالانه از اوایل پاییز تا اواسط زمستان انجام می شود و سرشماری تابستانه در استان تهران نداریم، گفت: روش سرشماری ما به صورت مستقیم در عرصه ها صورت می گیرد و در فصل پاییز و زمستان که گله های نر و ماده پستانداران بزرگ جثه با یکدیگر قاطی و دور یکدیگر جمع می شوند می توانیم حدود 80 تا 90 درصد جمعیت آن ها را سرشماری کنیم.

وی با بیان اینکه سالانه از چهار گونه پستانداران بزرگ جثه استان تهران سرشماری می شود، اظهار کرد: چهار گونه ای که سالانه سرشماری می شوند شامل قوچ و میش، کل و بز، آهو و جبیرهستند که طبق آخرین سرشماری پاییز و زمستان سال 98 در مجموع 21 هزار و 476 راس در عرصه ها سرشماری شده که از این تعداد 18 هزار و 537 قوچ و میش، 2611 کل و بز، 129 آهو و 199 جبیر بوده اند و این نشان می دهد که آمار سرشماری نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 افزایش آمار حیات وحش تهران نسبت به سال گذشته

 افزایش آمار حیات وحش تهران نسبت به سال گذشته